sobota, 19 kwietnia 2014

Wielkanocna sałatka chrzanowa (czyli chrzanię na święta)


Dosłownie z ostatniej chwili...
Wpadła moja mama ze słoikami chrzanu i trajkocze, że koleżanki w pracy, że super sałatka, że musimy zrobić...Osobiście nie tykam się tych korzeni ale chyba święta 2014 będą przełomowe pod tym względem bo zrobiłam, siłą rzeczy spróbowałam i okazało się, że w takiej formie...do paszteciku...kto wie, kto wie:) W każdym razie zięć mojej mamy a ojciec moich dzieci już jest fanem i autorem alternatywnej i mniej oficjalnej nazwy tejże sałatki.




Sałatka jest w moim stylu...ekspresowa:)




Składniki bardzo wielkanocne:

  • 2 słoiczki chrzanu (małe)
  • 5 jajek
  • 1 jabłko (twarde)
  • 3-4 łyżki majonezu
  • 1 puszka kukurydzy

Chrzan odcedzamy na sitku o drobnych oczkach. Niech sobie cieknie a my w tym czasie kroimy jajka
(może być grubo ale ja poszatkowałam je drobno), jabłko obieramy ze skórki i kroimy w drobną kostkę. Wszystkie składniki wrzucamy do jednej miski, dodajemy majonez i mieszamy.
KONIEC:)
Jak chcecie, to doprawiajcie ale nie dodałam ani pieprzu ani soli i komisyjnie zostało stwierdzone, że jest dobrze.






Wielkanocne Smaki - edycja IV

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze!

Najsmaczniejszy - ranking stron kulinarnych

kolejne wyzwania

Zapraszam na durszlak

Durszlak.pl

A Wy kochacie gotowanie czy tylko lubicie?:)

Lista Blogów Kulinarnych

Zaglądajcie też na Mikser kulinarny

Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów